Apsipirkimo sąlygos ir taisyklės

APSIPIRKIMO SĄLYGOS IR TAISYKLĖS

Šios, UAB „Evilsa“, žemiau pateikiamos prekių pirkimo/pardavimo taisyklės yra pilnas sąlygų, galiojančių tiek Jums (pirkėjui), tiek ir UAB „Evilsa“ (toliau traktuojamas kaip „Beless“, elektroninė parduotuvė, pardavėjui) rinkinys. 

 

1. Bendrosios nuostatos

1.1. Šios prekių pirkimo/pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) yra Šalims privalomas teisinis dokumentas, kuris nustato Pirkėjo ir Pardavėjo teises, pareigas ir atsakomybę Pirkėjui įsigyjant prekes „Beless“ el. parduotuvėje.

1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti šias taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus. Pirkėjas apie bet kokius pakeitimus informuojamas „Beless“ el. parduotuvės tinklalapyje. Pirkėjui apsiperkant „Beless“ el. parduotuvėje taikomos Taisyklės, galiojančios užsakymo pateikimo metu.

1.3. Pirkti el. parduotuvėje turi teisę:

1.3.1. Veiksnūs fiziniai asmenys, t.y., asmenys sulaukę pilnametystės ir kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka;

1.3.2. Nepilnamečiai nuo 14 iki 18 metų amžiaus, tik turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie gali savarankiškai disponuoti savo pajamomis;

1.3.3. Juridiniai asmenys;

1.3.4. Visų aukščiau nurodytų asmenų įgaliotieji atstovai.

1.4. Pardavėjas, patvirtindamas taisykles, taip pat garantuoja, kad, remiantis taisyklių 1.3. punktu, Pirkėjas turi teisę pirkti prekes „Beless“ el. parduotuvėje.

1.5. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas „Beless“ el. parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs atsiskaitymo būdą ir susipažinęs su Pardavėjo taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“ (žr. 5. punktą „Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai“).

1.6. Kiekviena sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra saugoma „Beless“ duomenų bazėje taip pat, popieriniu formatu, įmonės elektroninės prekybos skyriuje.

 

2. Privatumo politika ir asmens duomenų apsauga

2.1. Užsisakyti prekes „Beless“ el. parduotuvėje Pirkėjas gali:

2.1. Nesiregistruodamas „Beless“ el. parduotuvėje.

2.2. Pirkėjas, užsakydamas prekes 2.1. taisyklių punkte numatytais būdais, atitinkamuose Pardavėjo pateikiamuose informacijos laukuose turi nurodyti prekių užsakymo tinkamam įvykdymui būtinus Pirkėjo asmens duomenis: vardą, pavardę, tikslų prekių pristatymo adresą, telefono numerį ir el. pašto adresą.

2.3. Patvirtindamas šias taisykles Pirkėjas sutinka, jog 2.2. punkte pateikti Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi prekių/paslaugų pardavimo „Beless“ el. parduotuvėje, Pardavėjo veiklos analizės ir tiesioginės rinkodaros tikslais.

2.4. Sutikdamas, kad Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi prekių/paslaugų pardavimo Pardavėjo el. parduotuvėje tikslu, Pirkėjas taip pat sutinka, kad Pirkėjo nurodytu el. pašto adresu ir telefono numeriu būtų siunčiami informaciniai pranešimai, būtini prekių užsakymui įvykdyti.

 

2.5. Pirkėjas turi teisę susipažinti su savo asmens duomenimis ir teisę reikalauti ištaisyti neteisingus, neišsamius, netikslius savo asmens duomenis, blokuoti ar ištrinti parašydamas el. laišką info@beless.lt arba paskambindamas telefonu +370 5 219 0016. Tokiu atveju pardavėjas nedelsdamas turi įgyvendinti pirkėjo prašymą ne vėliau, kaip per 2 darbo dienas.

2.6. Pirkėjas turi teisę gauti informaciją, iš kokių šaltinių ir kokie jo asmens duomenys surinkti, kokiu tikslu jie tvarkomi, kokiems duomenų gavėjams teikiami ir buvo teikti bent per paskutinius vienerius metus.

2.7. Pirkėjas turi teisę į galimybę reikalauti ištaisyti, sunaikinti savo asmens duomenis arba sustabdyti, išskyrus saugojimą, savo asmens duomenų tvarkymo veiksmus, kai duomenys tvarkomi nesilaikant įstatymų nuostatų. 

2.8. Duomenų valdytojas įsipareigoja neatskleisti Pirkėjo asmens duomenų tretiesiems asmenims, išskyrus Duomenų valdytojo partnerius, teikiančius prekių pristatymo arba kitas, su Pirkėjo užsakymo tinkamu įvykdymu susijusias paslaugas. Visais kitais atvejais Pirkėjo asmens duomenys tretiesiems asmenims gali būti atskleidžiami tik Lietuvos Respublikos teisės aktų numatyta tvarka.

2.9. Asmens duomenys tvarkomi naudojant saugias priemones, apsaugančias šiuos duomenis nuo neteisėto sunaikinimo, atskleidimo arba kitų neteisėtų veiksmų.

2.10. Asmens duomenys, kurie sutiko, kad jų duomenys būtų naudojami tiesioginės rinkodaros tikslais, yra saugojami aktyviojoje duomenų bazėje ir naudojami 2 metus tiesioginės rinkodaros tikslais. Pirkėjo duomenys yra saugomi 2 metus nuo paskutinio pirkimo. Po šio termino kliento duomenys yra (automatiškai) sunaikinami. Asmens duomenų automatinį sunaikinimą prižiūri atsakingas asmuo.

 

3. Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai

3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes „Beless“ el. parduotuvėje šių Taisyklių ir kitose šios el. parduotuvės informacijos skiltyse nustatyta tvarka.

3.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo/pardavimo sutarties su „Beless“ el. parduotuve, pranešdamas apie tai Pardavėjui vadovaujantis nurodymais pagal šių taisyklių 8. punktą - prekių ir pinigų grąžinimas, ne vėliau kaip per 7 (setynias) kalendorines dienas nuo daikto pristatymo dienos.

3.3. Taisyklių 3.2. punkte numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė nei pačios prekės, nei jos pakuotės išvaizda, jei prekė grąžinama pilnos komplektacijos, taip pat jeigu ji nebuvo naudojama.

3.4. Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas prekes ir už jas sumokėti sutartą kainą.

3.5. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.

3.6. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją skyriuje „Kontaktai“ nurodytomis susisiekimo priemonėmis (tel./el. paštu).

3.7. Pirkėjas, naudodamasis „Beless“ el. parduotuve, sutinka su šiomis pirkimo - pardavimo Taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis bei nepažeisti LR teisės aktų.

3.8. Pirkėjas turi teisę prašymą/skundą dėl mūsų interneto svetainėje įsigytos prekės pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. P. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainė www.vvtat.lt), taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/.

 

4. Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai

4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis „Beless“ el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis.

4.2. Jei Pirkėjas bando pakenkti Pardavėjo „Beless“ el. parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis el. parduotuve arba išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją.

4.3. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu.

4.4 Pardavėjas įsipareigoja pateikti vartotojui  sudarytos sutarties patvirtinimą patvarioje laikmenoje per terminą – nuo sutarties sudarymo iki prekės pristatymo.

 

5. Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka ir terminai.

5.1. „Beless“ el. parduotuvėje Pirkėjas gali pirkti visą parą, 7 dienas per savaitę, nebent ši el. parduotuvė nepasiekiama dėl techninių darbų.

5.2. Sutartis pradeda galioti nuo to momento, kai Pirkėjas paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“, o gavęs užsakymą Pardavėjas jį patvirtina – atsiunčia patvirtinimo laišką Pirkėjo nurodytu el. paštu.

5.3. Prekių kainos „Beless“ el. parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais, įskaitant PVM.

5.4. Pirkėjo vieno užsakymo prekių sumai esant mažesnei nei €3.00, taikomas smulkaus užsakymo administravimo mokęstis - €1.00.

5.5. Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš šių būdų:

5.5.1. Atsiskaitymas iš anksto suformuotu ruošiniu, bankiniu pavedimu per saugią mokėjimo sistemą „Montonio Finance“ (https://montonio.com) – pasirinkus vieną iš atsiskaitymo lange nurodomų, jūsų naudojamo banko, logotipų, apmokėsite be jokių papildomų duomenų įvedimo. Pasirinkus tokią nuorodą klientas nukreipiamas į savo naudojamą banko sistemą, kurioje užtenka tik prisijungti ir patvirtinti mokėjimą, pagal užsakyme suformuotą galutinę mokėjimo sumą, už išsirinktas prekes. Užsakymo ruošinys užpildomas automatiškai, o Pardavėjas tokiu atveju, apie sėkmingą apmokėjimą informuojamas nedelsiant, nepriklausomai nuo naudojamos el. bankininkystės sistemos ir/ar paros meto. Tokiu būdų pagreitinimas prekių ruošimo, išsiuntimo ir gavimo terminas. Atsiskaitant per „Montonio Finance“ mokėjimo sistemą taikomi mažesni lėšų pervedimo mokęsčiai. Klientui, atsiskaitančiam šiuo būdu galioja visos tarpininko „Montonio Finance“ taikomos sąlygos, privilegijos bei taisyklės Plačiau - (https://montonio.com).

5.5.2. Atsiskaitymas paprastu bankiniu pavedimu – tai išankstinis atsiskaitymas, kai Pirkėjas vietinį mokėjimo pavedimą tiesiogiai padaro į UAB „Evilsa“ „SwedBank“ banko sąskaitą. Rekvizitai pavedimui pateikiami prieš patvirtinant užsakymą, taip pat nurodomi ant išankstinės bei PVM sąskaitų-faktūrų. Nesinaudojantis elektronine bankininkyste klientas gali sąskaitą atsispausdinti ir pavedimą padaryti savo banko skyriuje. Pirkėjas privalo mokėjimo formos skiltyje „Mokėjimo paskirtis“ nurodyti užsakymo numerį, kuris pateiktas užsakymo patvirtinimo el. laiške. Banko taikomi mokęsčiai už pinigų pervedimą į UAB „Evilsa“, „SwedBank“ sąskaitą nėra įtraukiami į kliento sąskaitą už prekes. Pardavėjas neatsako už tokių mokęsčių taikymą ir/ar dydį. Prieš darydami bankinį pavedimą įsitikinkite, kad patvirtinote užsakymą bei gavote tai patvirtinantį elektroninį laišką, kitokiu atveju sistemoje užsakymas neužregistruojamas. Dėmesio! Mokant tokiu būdu lėšų įskaitymas vykdomas tik pagal standartinę jūsų naudojamos el. bankininkystės tiekėjo (jūsų banko) tvarką, o pavedimai įskaitomi tik tam tikrais intervalais, atitinkamomis dienomis. Klientas, mokėdamas šiuo būdu turi būti susipažinęs su lėšų pervedimo trukme ir tikslumu pagal savo naudojamo banko nuostatas, pardavėjas šiuo atveju neatsako už lėšų įskaitymo trukmę ir užsakymas vykdyti pradedamas tik lėšoms atsiradus UAB „Evilsa“, „SwedBank“ banko sąskaitoje.

 

5.5.3 Atsiskaitymas bankine kortele kurjeriui, pristatymo metu – jei pirkėjas užsakymo metu pasirenka prekių pristatymo per kurjerius paslaugą, atsiimant prekes galima atsiskaityti ir banko kortele. Tokia paslauga papildomai kainuoja €0.99 ir yra įtraukiama į kliento sąskaitą.

5.6. Pirkėjas, pasirinkęs atsiskaitymo bankiniu pavedimu paslaugas, įsipareigoja už prekes sumokėti nedelsiant, nes tik gavus apmokėjimą už prekes pradedamas formuoti prekių siuntinys ir pradedamas skaičiuoti prekių išsiuntimo terminas.

5.7. Pardavėjas pirkėjui išrašo sąskaitos faktūros elektroninį variantą, išankstinės sąskaitos variantas, nurodytu el. paštu, gaunamas iš karto po užsakymo patvirtinimo. Galutinė sąskaita faktūra išrašoma po apmokėjimo, popierinis tokios sąskaitos variantas įteikiamas kartu su prekėmis, elektroninis - išsiunčiamas el. paštu.

 

6. Prekių pristatymas

6.1. Pirkėjas, kurio apmokėjimo už produktus suma viršija €25, turi teisę į nemokamą prekių pristatymą VENIPAK kurjeriu jo nurodytu adresu arba arba Omniva, DPD paštomatais į vieną iš pasirinktų atsiėmimo taškų.

6.1.2. Standartinė pristatymo per VENIPAK kurjerį kaina €2.99 (jeigu prekių suma neviršija  €25). Toks pristatymas yra vienas iš pirkėjui siūlomų prekių atsiėmimo būdų. Pristatymas vykdomas pirkėjo nurodytų adresu visoje Lietuvoje.

6.1.3. Pristatymo į „DPD“ siuntų taškus kaina €2.49 (jeigu prekių suma neviršija  €25). Toks pristatymas yra vienas iš pirkėjui siūlomų prekių atsiėmimo būdų. Pristatymas vykdomas į pirkėjo pasirinktą „DPD“ siuntų tašką visoje Lietuvoje. Atsiimant siuntą reikia su savimi turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, siunta įteikiama tik asmeniui, kurio vardas ir pavardė nurodomi užsakyme. Apie pristatytas į siuntos tašką prekes informuojama SMS žinute. Siunta DPD siuntos taške saugoma 7 kalendorines dienas.

6.1.4. Pristatymo į Omnivos paštomatus kaina €1.99 (jeigu prekių suma neviršija  €25). Toks pristatymas yra vienas iš pirkėjui siūlomų prekių atsiėmimo būdų. Pristatymas vykdomas į pirkėjo pasirinktą Omnivos paštomatą visoje Lietuvoje. Apie pristatytas į paštomatą prekes informuojama SMS žinute, kurioje yra nurodytas paštomato durelių kodas, būtinas paštomato skyriaus atidarymui. Siunta Omnivos paštomate saugoma 7 kalendorines dienas.

6.2. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.

6.3. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

6.4. Visas prekes pristato UAB „Venipak Lietuva“, UAB „DPD“ tarnyba ir UAB "Omniva LT" Jūsų užsakymo informacijoje nurodytu adresu.

6.5. Siuntos klientams yra pristatomos darbo dienomis trimis intervalais, jūsų patogumui. Numatytasis pristatymo laikas nuo 8:00 iki 17:00 valandos.

6.5.1. Esant kliento pageidavimui, prekes norint gauti skubiai, klientas privalo susisiekti su Pardavėju ir aptarti papildomus pristatymo būdus. Už papildomą mokęsti pristatyti prekes gali pats pardavėjas (Vilniaus mieste), autobusų siuntų tarnybos ir t.t. Norint prekes gauti kitais būdais prašome kreiptis į klientų aptarnavimo skyrių: https://www.beless.lt/kontaktai 6.6. Konkrečios valandos, kada pristatyti užsakymą, kurjeriui nurodyti nėra galimybės (išskyrus tuos atvejus kai Pirkėjas dėl pristatymo su Pardavėju susitaria papildomai pagal šių taisyklių 6.5.1 punktą).

6.7. Preliminarus pristatymo terminas dienomis yra 1 darbo diena.

6.8. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes per 1 darbo dieną. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, kad išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.

6.8.1. Prekės esančios pardavėjo sandėlyje pirkėjui, po užsakymo apmokėjimo, pristatomos jau kitą darbo dieną visoje Lietuvos teritorijoje. Tai galioja, jei užsakymas suformuojamas iki 16:00 valandos, kuomet prekės iš sandėlio pateikiamos kurjerių tarnybai. Po šio termino padaryti užsakymai traktuojami jau kitai darbo dienai. Sėkmingai išsiuntus prekes, pirkėjas informuojamas automatine žinute el. paštu bei sms trumposiomis žinutėmis. Prekės kitą darbo dieną pristatomos tik esant tokioms sąlygoms:

6.8.1.1. Užsakymas suformuojamas iki 16:00 valandos, darbo dienomis ir yra iš karto apmokamas bankiniu pavedimu arba tiesioginiu bankiniu pavedimu „Montonio Finance“ sistema;

6.8.1.2. Užsakymas suformuojamas iki 16:00 valandos, darbo dienomis ir yra pasirinktas mokėjimo kortele kurjeriui atsiskaitymo būdas;

6.8.1.3. Užsakytos prekės yra pardavėjo sandėlyje, bet kokiu kitu atveju galioja įprastinės prekių pristatymo taisyklės;

6.8.2. Jei užsakymas suformuojamas iki 16:00 valandos, darbo dienomis, tačiau bankinio pavedimo, arba tiesioginės mokėjimo sistemos „Montonio Finance“ pagalba apmokamas vėliau, užsakymo išsiuntimas perkeliamas į sekančią darbo dieną, gavimo terminas nukeliamas dviem darbo dienomis.

6.8.4. Bet kuris apmokėjimas įvykdytas už užsakymą po 16:00 valandos, darbo dienomis, arba bet kuriuo metu ne darbo dienomis, užsakymo išsiuntimo terminą nukelia į sekančią darbo dieną.

6.9. Užsakytos prekės visuomet pristatomos vienu vežimu, o apie skirtingų prekių pristatymo laikus Pirkėjas informuojamas individualiai. Užsakytos kelios prekės gali būti pristatomos atskiromis siuntomis pagal kliento pageidavimą už papildomą standartinį pristatymo mokęstį pagal šių taisyklių 6. punktą.

6.12. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.

6.13. Prekių pristatymo metu Jūs privalote patikrinti išorinę siuntos būklę dar dalyvaujant kurjeriui. Pastebėjus bent menkiausią siuntos pažeidimą, yra būtina surašyti pastabas apie siuntos pažeidimus arba atsisakyti priimti siuntą.

6.14. Priėmus siuntą ir pasirašius manifestą be pastabų, laikoma, kad siunta perduota kokybiška ir tokiu atveju pretenzijos dėl prekės išorinių pažeidimų nebebus priimamos. Bet kuriuo atveju, įsipareigojimai dėl prekės garantijos lieka galioti.

6.15. Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.

6.16. Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.

6.17. Dėl prekių pristatymo už Lietuvos ribų prašome susisiekti el.paštu info@beless.lt dėl pristatymo sąlygų bei kainos Jums parašysime asmeniškai.

6.18. Pristatant prekes į Kuršių Neriją, be išimčių galioja papildomas, €17.50 mokestis. Pristatant siuntą į Kuršių Neriją susisieksime su Jumis asmeniškai.

 

7. Prekių ir/ar pinigų grąžinimas ir keitimas

7.1. Jeigu jums netiko pas mus įsigytas drabužis, jeigu nepatiko spalva, visada galite be problemų pakeisti prekę arba grąžinti ir atgauti pinigus. Nors dėvėti rūbai patenka į negrąžinamų prekių sąrašą – mes pasiūlysime jums geriausią išeitį ir išsaugoti nesugadintą nuotaiką.

7.2. Galite grąžinti įsigytas prekes per 7 kalendorines dienas nuo užsakymo pateikimo. Mes per 5 darbo dienas patikrinsime iš jūsų gautas prekes. Sumokėtus pinigus atgausite „Beless.lt“ kuponais. Gautus kuponus galėsite panaudoti ateities pirkiniams be jokių galiojimo laiko apribojimų.

7.3. Jūs padengiate tik prekių grąžinimo išlaidas, kurios priklauso nuo pasirinkto prekių grąžinimo būdo. Prekių grąžinimo išlaidos bus tiesiog išskaičiuotos iš jums suteikiamų „Beless.lt“ kuponų sumos. Jeigu grąžinate tik dalį prekių, jums vis tiek bus išskaičiuotas prekių grąžinimo mokestis 1,99 € | OMNIVA paštomatas, 2,99 € | VENIPAK kurjeris.

7.4. Grąžinamos prekės turi būti Pirkėjo nesugadintos ir nepažeistos. Prekės turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gautos. Prekės turi būti supakuotos taip, kad transportavimo metu nebūtų sugadintos ar pažeistos. Prekės, kurios neatitiks grąžinimo taisyklių reikalavimų, bus grąžintos Pirkėjui atgal.

 

7.4. Jeigu prekes gavote paštomatu, tai jūsų gautoje SMS žinutėje bus nurodytas 6-ženklis prekės grąžinimo kodas. Paštomato ekrane pasirinkite „Grąžinti prekę“ ir suveskite kodą. Jeigu kodas vis dar galioja, paštomatas atspausdins jums grąžinimo lipduką. Lipduką užklijuokite ant supakuotos siuntos. Pasirinkite tinkamą paštomato skyrelio dydį ir patalpinkite siuntą.

7.5. Supakuokite prekes ir paruoškite perdavimui per kurjerį. Praneškite mums apie savo norą grąžinti prekes elektroniniu paštu info@beless.lt. Laiško pavadinime nurodykite „Prekių grąžinimas“ ir užsakymo numerį XXXX, kurį rasite iš mūsų gautuose laiškuose, sąskaitoje arba SMS žinutėje. Susisieksime su jumis per 2 darbo dienas ir patikslinsime reikiamą prekių perdavimo informaciją. Suderintu su jumis laiku iškviesime kurjerį, kuriam tiesiog perduosite grąžinamas prekes.

 

8. Pirkėjo ir pardavėjo atsakomybė

8.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už Pirkėjo pateikiamų asmens duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių asmens duomenų registracijos formoje, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.

8.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis „Beless“ el. parduotuve.

8.3. Užsiregistravęs Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei „Beles“ el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie šios el. parduotuvės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laikomo Pirkėju.

8.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir Pirkėjo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.

8.5. Jei Pardavėjo el. parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų el. tinklalapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.

8.6. Atsiradus žalai, kaltoji Šalis atlygina kitai Šaliai tiesioginius nuostolius.

 

9. Rinkodara ir informacija

9.1. Pardavėjas savo nuožiūra gali inicijuoti el. parduotuvėje įvairias akcijas.               

9.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų sąlygas, taip pat jas panaikinti. Bet koks akcijų sąlygų ir tvarkos pakeitimas ar panaikinimas galioja tik į priekį, t.y. nuo jų atlikimo momento.                                                                                                            

9.3. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje nurodytomis susisiekimo priemonėmis.                                                                      

                                                                     

9.4. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo el. parduotuvės skyriuje „Kontaktai“ nurodytais telefonais ar el. pašto adresais.                                                                 

9.5. Pardavėjas neatsako jei Pirkėjas negauna siunčiamų informacinių ar patvirtinančių pranešimų dėl internetinio ryšio, elektroninio pašto paslaugų tiekėjų tinklų sutrikimų.

10. Baigiamosios nuostatos

10.1. Šios prekių pirkimo/pardavimo Taisyklės sudarytos vadovaujantis LR įstatymais ir teisės aktais.

10.2. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.

Krepšelis